En härlig blandning

Sådan mor, sådan dotter. Mamma och jag har helt olika syn på vissa saker här i livet. Till exempel mitt hår, hur jag ska ha det, vilka färger jag får färga/tona/slinga det i. Hon tycker inte att jag ska färga håret innan bröllopet. Mor min vill att jag ska vara neutral, vara blond och blåögd. Jag gillar att vara blond men ändå ibland vill man göra något annorlunda. Låt fantasin flöda!

Denna dagen har chefen varit lugn, inga kommentarer! Kanske för hennes dotter var på besök idag. Och jaa, hennes dotter såg bra ut. Blond tjej med mörkblå ögon men ändå var det någon som inte stämde. Kan inte sätta fingret på det. Fördomsfull eller ej. Där i mot har jag även idag fått vara med om ett väldigt trevligt samtal med en äldre. Egentligen var det inget specellt vi pratade om men när hon gick upp efter lite memory, kaffe och pratande var hon så glad och lycklig, Få göra något annat an bara sitta uppe på sin vågning. Tänk att så lite kan göra så mycket!

I morgon är det fredag och det betyder inte utgång utan det betyder pizza och sällskap av folket. Äntligen ! Ska bli mycket trevligt att träffa folket igen. Var ett bra tag sen men bättre sent än aldrig?!

Det var svårt att skriva idag, kommer inte på något vettigt.

Nästa helg drar jag och favorit tjejerna iväg. Vi ska ut på äventyr i ingensmansland. Haha, vi kommer både hinna bli livrädda och få skrattanfall 10 gånger om. Det ska bli så skönt att bara komma bort och njuta! Kvällspromenad kanske? Grillning på stranden? Vi kommer ha fullt upp. Inte illa för att vara tre tjejer på egenhand. GOD MAT ska vi också ha!!

Inlägget avslutas med Alcazar's låt- Stay The night
I can feel your force right across the floor.
Every look I take makes me want you more.
Now we're all alone and the time is right.
So don't even try telling me goodbye.

So why do you need to go when we've just begun?
We got time.
Come inside, come inside!

Stay the night.
Won't you stay the night?
I can be your lover.
Hold on tight.

Stay the night.
If you stay the night
I can be your guide to paradise

Prinsen<3 
                                        
                                                                                                                                                                                                   




                                                                                                                                                                                                        Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback