Livet har sina ljusa stunder

Här sitter man och lyssar på Moving On. Kan det bli bättre? Detta är ingen depp låt utan en pepp-låt. Som lyfter en. Man ser saker och ting ur andra vinklar! Det är skönt! Those days are gone and I'm moving on!


I believe it finally


Jag har kommit på en sak. Det är rätt eller det är rättare sagt väldigt bra att saker och händelser har blivit som de blivit ( dom flesta i alla fall). Tex skolan och klasserna. Jag tror inte att jag, Caroline och Emma skulle varit så nära vänner som vi är idag om inte jag och Caroline hamnade i samma klass. Det skulle säkert tagit längre tid och vi kanske till och med hade missat chansen att bli de tre favoriterna! Vem vet. Eller det Adde, att allt annat fick hända för att få mig att inse att det är killen jag vill ha! Han är för bra för att vara sann!!

Han är en kille som har ett hjärta av guld! Han är inte killen som skickar massa gulliga sms hela tiden, kallar en för gumman, sötnosen ect (detta är fortstås väldigt roligt att höra men...). Han är killen som tänker innan han handlar! Han vet vad som behövs när det behövs! Han har fått stå ut med mycket men hållt sig, för att han visste vart ha hade sitt hjärta. Det fanns hos en tjej och den tjejen håller han sig till. Han är värd första priset !


 Inget löneprat idag heller. Chefen ville att jag skulle komma någon dag nästa vecka. Men vilken dag? När har du tid? Bra om vi bestämmer sånt också eftersom du har fullt upp hela tiden. Tror i och för sig att Annika fixade med någon lapp idag och la på Chefens rum. Bra! 

Ska snart bege mig ut på en L Å N G promenad!
I need it, I think!
Mycket som rullar runt i där inne! Många varför

På fredag blir det iaf Skål och GRATTIS ! Nathalie(?) fyller nämligen hela 18 år på söndag men iaf, bättre förtidigt än försent! Där i mot fyller A D D E år på fredag! Grattis till honom! Och presenten har jag nästan fixat. Gaah, du kommer att älska den ( och nej, du vet inte vad det är och du kommer aldrig kunna gissa det, tyvärr)! 

Va beredd på fredag, 08!

Take care

Kommentarer
Carro säger:

Jag ät glad över att vi hamnade i samma klass,

Vem är bättre än dig lixom ? !

INGEN , VERKLIGEN INGEN . För vännen !!

DU är en GULDSTJÄNRA .

Du är du och jag älskar dig , tack för allt och ännu mer tack för att du finns <3

Jag älskar dig min vän <3<3

2009-03-31 | 22:33:56
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback