Fyllesamtal och de andra....

Här låg man och sov, klockan var runt 1(?) och då kommer det första samtalt. Första fyllesamtalet och det var från Adde (Andrija, kallar honom för Adde nu eftersom namnet kan tolkas som Andrea). Humöret på topp och han satt på bussen hem. Han hade mycket på hjärtat och jag bara lyssnade och njöt av vart ända ord som kom från han. Andra samtalet kom från min berömda Norrläning, 08an, Gustav. Även han hade massa saker på hjärtat, idiot hit och idiot dit. Gustav, jag ställer upp idioterna på en rad och sen kommer du?

Efter dessa härliga samtal som jag älskar. Finns nästan inget bättre ! Haha.. Men iaf, jag kunde inte sova. Försökte men det gick icke. Skickade ett "Är du vaken"-sms till min trogna nattuggla Johan, själv klart var han vaken och det kändes ju bra.

Ibland förstår jag mig inte på dig. Du har förändras den sensate tiden. Finns det något kvar av dig? Skilda vägar har vi gått och människor förändras men du var stark i dig själv. Du tog det lugnt för att vara på den säkra sidan men not any more! All lycka till er!

Nu skulle de suttit fint med lite frukost.

Take care


Kommentarer
Carro säger:

ÄR DET DIN SÄNG ?!

2009-03-24 | 18:29:17
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback