inlägget har inget sammanhang, just so you know

Jag har precis läst massa bra bloggar och jag älskar det.  Tänka vilka skrivar vänner jag har, otroligt! Känner mig lite i underläga när det gäller att skriva och hur bloggen ser ut. Men jag är jag och så ska det vara !
 
Just nu går Byz på högsta volym och jag gillar det ! 
Heey där
Men ska du gå
säg mig vadå
Ska vi ta sällskap
Här ta min hand
gå med varann
Jag menar allvar
En tjej som dig
ska ej gå själv
det är mitt ansvar

Tankarna och allt blir bara ett glädjerop!

Annars har dagen varit väldigt bra, bättre än vanligt! 
Samtal om pannlampor och skrattanfall när mjölet skulle i degen.. Resultatet blev iaf 96 muffins med äppel eller nonstops i och en annans-kokos-kaka!

Fast det bästa på denna dagen var ändå Johan. Johan Borg, min älskade vän från de regniga Borås som slåg en pling till mig. Vilken kille och fy va jag saknar dig. 

Igår var det också en väldigt bra dag. Var längsen det gick så bra att dansa och vilken känsla jag hade. Fick ut allt som bara byggs upp innuti mig. Jag älskar dans!!

SNART ÄR DET LOV OCH DET SKA FRIAS MED BULLER OCH BONG! En tjejkväll eller två?! Favoriterna vad säger ni? jag vill ha lov nu nu nu NUUUUUU! Det kommer bli en Malmötripp med tjejerna och kanske Andrija? Den killen ni, han är något speciellt. Haha. Det ska även firas påsk med släkten. Huset fullt med mostrar, kusiner, kusinbarn och kanske min älskade morbror. 
 
Bakningen hemma idag blir bara kaputt.. Inte gott alls. Usch och tvi !

Sängen kallar!

Take care


<3


 


Kommentarer
Carro säger:

Geee MIIG LOV !! och du , Gillar du din nya design ? :) Malmö tripp !! åå vad jag längtar !!! :) Härligt o höra att dansen gick bra och att du fick ut allt !! :) Jag har städat ut mitt gammla liv och sätter dit nya möbler med en ny energi . Du är kalas bra vännen och jag älskar dig ! :) <3

2009-03-17 | 20:49:17
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback