Kaffe är ett måste....

Idag blev det nästan en kopp. jag har satt hjulet i rullning och nu går det inte att stoppa. Mitt mål är att dricka kaffe med mjölk innan jag blir 18. Just nu dricker jag mer mjölk med kaffe, det är äckligt men jag ska göra det. Haha, känner på mig att Carro vill ha en kaffevän. Förövrigt har mor min fått sig några goa skratt idag. Hon älskar att jag försöker dricka kaffe men så som jag ser och stunden innan jag dricker, det kan inte bli mycket roligare enligt henne. Jag kan förstå henne men iaf, jag försöker! Är inte det värd en applåd? 






Inte hänt något mer idag, skippade träningen (jag vet Blixten, dåligt stil av mig:P) Fick rycket och började skriva på mitt Martin Luther King-arbete i stället. Och det var väl bra? Något som inte är så bra är att jag har tappat bort min APU-uppgift. Jennie, hjälp mig?! Och detta psykologi-arbete, hjälp mig!!! Detta ämnet är verkligen inte min starka sida! Usch och tvi och blää!! 

Malin: Idag mår hon bra. Hon gillar inte sitt yttre men sitt innre tycker hon är okej., det kan bli bättre. Hon jobbar på det. Malin är glad över sina fika-stunder med favoriterna! Malin är glad att hon träffat Adde!! Väldigt glad till och med! Malin kan leva med sina misstag, man lär sig av sina misstag, right? Malin är glad över att hon börjat dansa mer, hon gillar det och hon känner att det går bra! 

Take care 

                             

 

Kommentarer
Carro säger:

"känner på mig att Carro vill ha en kaffevän"

haha ! du är för söt. En kaffevän skulle varit riktigt trevligt och jag kan riktigt se mig minerna framför mig !! haha ! söta rara underbara du !

:) <3

2009-03-24 | 18:33:10
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback