Humöret ät på topp och jag gillar det

Hittade precis detta inlägget som jag trodde att jag hade slarvat bort. Men icke, nu hittade jag det (bara en vecka försent) och nu får ni lite extra läsning. // Malin





Build Me Up Buttercup...... Man kan inte annat än bli glad av denna låten och denna dagen!!! Allt är bara så underbart bra idag. Kan det vara att gårdagen var kalas eller att vädret och jag äntligen har städat både mitt rum och toan idag? Jag vet inte, men allt ä bara BRA idag och livet leker!

Igår var det bak och stök. Sedan tog man bussen till Broby för att spendera kvällen med Han, han Andrija. En mycket lyckad kväll och Så ska det låta är ett bra program no mader what(?) och ikväll blir det först tacos som Moi ska tillaga och sedan blir det en busstrip till älsakde Åsum. Melodifestivalen med dom två bäst and I like it! Väldigt mycket rättare sagt!

Innan idag när jag städade mitt rum som förövrigt är lättare att städa efter jag fått min nya säng. Gaaaah, den älskar jag också. Finns inget bättre än en stor säng! Iaf så kollade på Semestersvenskar(?) väldigt roligt program. Man får följa några reseledare i deras arbete och lite så. och då slog tanken mig, reseledare kanske inte skulle vara så fel? Kanske rätt skoj? Tänk att jobba som det efter man tagit studenten... But now it is just a drem!

3 veckor kvar till lovet och det gillar vi! MALMÖ med tjejerna hoppas jag på. dock får vi se om plånboken håller för det. Annars Andrija, får du följa med. Vet att du vill eftersom du ogillar Kristianstad starkt.. Haha...

Dags att ta på sig lite kläder och ta Lillan till konsum för att handla lite grönsaker!

See you later!

Tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback