Del 2

Dansen gick hur bra som helst fram tills sista kvarten då inget gick som jag ville. jag vände fel, hade fel fot uppe och allting var bara mög. Men sånt man får leva med. Haha.. Fick även kläderna ikväll. Och jag säger bara HERREGUD! Ni får avgöra själva sen när ni ser bilder men en svart fjäder som står rak upp från pannan, rosa linne, guldiga handskar, tunna svarta strumpbyxor och dansskor med klack. Om jag inte ser ut som en get redan, kommer jag göra det den 26e april. Hahahaha. Om dansen misslyckas kommer i alla fall publiken har något att skratta åt! Det är alltid något bra!

Väl hemma från träningen tog jag en snabbdusch och sen gick jag upp och gjorde fruktsallad! Melon och apelsin. Mums!

Sleep well
Malin

Kommentarer
Martin Karlström säger:

Det måste jag ju se ;) Jag bokar den 26:e april bara för att se dig utklädd till en get :P

2009-03-22 | 13:28:11
Bloggadress: http://martinkarlstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback