Nu så!

Snart är helg!
För oss som jobbar.
I alla för för oss som jobbar måndag-fredag, 8-16.30!
På tal om jobb, fick en vecka till som jag ska jobba. 4000 på en vecka är inte fy skam!
Utomlandsresa, någon?

Huset ät tomt och jag är sliten. Jag längtar efter stranden! 30 grader lördag & söndag, då kan ni tro att det blir stranden för Malins del.

Midsommar var något som vi gillade. Planen blev ändrad och bussen gick till Broby istället! + i kanten!
Ett varmt välkommande av Nisse.
Trevligt folk!
Trevlig kväll!
Överraskad?

      

 

Sugen på fruktsallad och Blue Keld
Sängen kallar mitt namn
Boken saknar mig!

VM, lika tajta?
Fyllesamtalen är något jag saknar!

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback