07.01

Andra dagen jag vaknar vi denna tiden, fast att jag har sovmorgonen till halv9. Vet inte vad det är men kan inte somna om.

Idag är det avslutning. Äntligen tänker man! Äntligen inga krav på sig! Äntligen kan man göra precis vad man vill ! Äntligen börjar jobbet! Äntligen Äntligen!



Jag har mina äntligen och mina förväntningar på detta sommarlovet. Mitt sista sommarlov. När jag tänker så blir jag lite rädd samtidigt som jag kan se slutet. Jag är snart ute på en ny väg med nya möjligheter.

Jag är rädd och nyfiken på vad de ny vägarna ger mig. Kommer jag ta studenten och börjar "verkligheten" med att vara arbetslös? Kommer jag ha ett jobb? Kommer jag börja plugga direkt igen eller blir det ett år av att resa och ta livet som de kommer? Om jag börjar plugga direkt igen, kommer mina betyg vara så bra att de räcker för att komma in på det jag vill?

En sak vet jag och jag kommer göra det på mitt sätt. För det är mitt liv och jag vill kunna säga att " Jag har gjort det på mitt sätt". Få min egna framgång! Jag vet också att jag ska ta alla chanser jag får ( eller jag borde göra det). För detta är mitt liv!
 
It's my life
It's now or never
But I ain't gonna live forever
I just wanna live while I'm alive (It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said "I did it my way"
I just wanna live while I'm alive
It's my life

Fortsätt att kämpa!
Du kommer att lyckas!

Fortsätt att vara Du!
Du är bra!

Fortsätt!

Take care






 


Kommentarer
Carro säger:

Du är bra bättre och bättre än bäst!!

2009-06-11 | 08:37:17
Bloggadress: http://Barrocarro91.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback