3x3

3 dagar kvar och sen är D dagen här. Fredagen som innerbär att Kristianstaddagarna börjar!
Finklänning på och ett leende på läpparna! Malin är taggad!
Inget ska få sunka denna dagen!
Jag ska fira att jag äntligen ska spendera en kväll med mina favoriter ( detta måste förståss diskuteras med dom först.) Så vad säger ni, fika denna veckan? För nu är det så här att jag är ibehov av att få träffa er! Inte snack om saken töser små! Haha, där finns 3 också. EMC= 3! Haha



På tal om siffran 3. Jag och Andrija har 3 månader idag! Tjooho!
Tiden bara springer iväg och du finns vid min sida, Helt otroligt!
Vi är trygga med varandra
Vi ser varandra
Vi ger varandra utrymme
Vi är bara vi!

Jobbet är snart över. Näst sista veckan nu! och ni fattar inte hur skönt det ska bli!
Njut av era sommmarlov som har det eller skaffa er ett jobb som är roligt!
Nu tutar och kör jag på slut sträckan. Nästan iaf. Nästa vecka kommer att bli slut sträckan!


Glad att slippa!



Baby it's a new age, you're like my new craze
Let's get together maybe we can start a new phase
The smokes got the club all hazy, spotlights don't do you justice baby
Why don't you come over here, you got me saying
Ayo, I'm tired using technology, why don't you sit down on top of me
Ayo, I'm tired using technology, I need you right in front of me.
Take care


Kommentarer
Carro säger:

Milow ! <3

Yes, en fika behövs och fredagen låter kalas bra du! <3

2009-06-29 | 19:10:10
Bloggadress: http://Barrocarro91.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback