Taaaaadaaaa

Jag längat till helgen och mobilen är spärrad!




Jobbet flyter på bra, men har hur mycket dötid som helst. Just nu skulle jag hellre klippa en gräsmatte med en åkgräsklippare! Smidigt och lätt och behöver inte tänka på något annat än sitta där.

Gjort en hel del idag. Kan ni tänka er att jag har gjort tårtor med Chefen! Stört omöjligt trodde jag men, ha jag hade fel. Fick mig en liten tillsägelse men iaf. Det går nästan! Bara en dag kvar på denna veckan och sen är jag ledig! Tack och hej för 3 dagar!! Tjoohoo!

Flickor, vi behöver verkligen en fika!



Ordet kom och fyllesamtalsminnena kom springade!

Hon springer efter Honom
Han väntar på Henne

   

Kommentarer
Carro säger:

YES wee do !! :) <3

2009-06-17 | 18:51:46
Bloggadress: http://Barrocarro91.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback