Dance Dance Dance ! Och ta dig i arslet!

Tålamodet är på sitt slut lopp nu. Du fattar verkligen inte vad du håller på med! Ta dig i arslet och låt oss vara!

Blanade känslor idag! Jag är trött på hur människor beter sig!
Jag är fruktansvärt glad över de goda nyheterna! VG och MVG.
Jag är rädd för att jobba själv i sommar. Vad gör jag om någonting händer?
Jag gör glädjehopp för att på fredag smäller det!
 
Jag har kommit tillbaka till min knäckebröd/fruktsallad period. Fruktansvärt gott! Speciellt nu när sommarfrukterna kommer!


Och nu har jag precis sett en av världens bästa dansgrupper! Jisses!! Titta och njut!
http://www.youtube.com/watch?v=MPcGy77Gru8&feature=related

Tänk om man hade varit så bra!
Jag är avundsjuk samtidigt som jag njuter av att se det och ser hur bra vissa är på att dansa!
Frågan är om man ska åka och börja dansa i USA ett år? Kanske kan ge något? Utveckling kanske? JAG VILL JAG VILL!
Kanske bra att ta gymnaiset först och se vad som händer.. Men roligt hade de varit.

Baka nu och sen sängen!

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback