A+M? JAAAAA!!

Sommaren är här och ja har fått avnjuta en dag på stranden med mina gamla godingar!
Kroppen fick vad den tålde efter dagen på stranden
- ansiktet var röd som en tomat
- armarna (förutom axlarna) var röda
- bakbena brända
och vi fick för första gången för i år äta OttosGlass. Mums!

Senare på kvällen kom A och hälsade på. Lite mys hemma hos mig innan det bar av till Åhus för att hämta Lill Lucic från M&M-nattklubben. Haha! Vilken biltur! Nattamat blev det när vi hade anlät till den kära byn Broby. Spagetti och köttfärsås till mig, mackor til Lill Lucic och till Stor Lucic blev det potatissallad med något. Somnade vid halv 5.

Dagen har spenderats med att visat mina skills på Vollyboll och att små barn är lätt roade. Bröderna Lucic visade också sona skills på fotboll och att göra handvolt?


Lyckat par?


Jobba imorgon och händerna börjar bli bättre!

Take care
// Roten, Kräftan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback