6 juni 2009

Sveriges nationaldag idag och mamma berättade för mig vid frukost bgordet. Att detta blev vår nationaldag för att Gustav Vasa kröntes till kung denna dagen och att något med regeringen hände denna dagen. Ni får själva vilken teori ni tycker låter bäst. Själv kör jag på Gusta Vasa. Dagen till ära hade mamma gjort en tårta på morgonen som vi njöt av på förmiddagsfikan.

Annars har dagen var dryg, sovit, läst (uppe i 100 sidor nu. Not bad) och även hunnit med en joggingrund. Kortare än vanligt men ändå. Bättre lycka nästa gång! Yes, i think so. Jag ska snart bege mig till Ölsjö denna kväll. Ska hem till Hanna. Lite fotboll och melon kanske?

 



Imorgon är det BAL för studenterna! Och självklart kommer de tre musketörerna vara där och checka läget. Man missar inte ett sånt här tillfällene att kolla in snygga tjejer, killar, BILAR och inte minst håruppsättningar och klänningar! Wooow, det är inte alls så att jag längtar tills våran bal och våran student. Ojojoj, håll hårt i hatten!

Tack och hej, nu ska jag gå och fixa mina naglar! Vad säger ni blå, lila eller röda?

Take care  

Kommentarer
Carro säger:

BLÅ GULA ! ;) KÖR SVERIGE KÄNSLAN en dag som denna ;)

2009-06-06 | 19:42:40
Bloggadress: http://Barrocarro91.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback