11-14 juni, helt otroligt

Här med förklara jag er som Herr och Fru Mettou


Äntligen är ni två ett!

Inte alla som får gå på ett svensk/syriansk bröllop. Och det är synd om er för det är fruktansvärt skoj! Dans hit, och dans hit, "skrik" för bröllops paret! Ja, ni missade något!

Helgen har varit helt underbart!
Slutade skolan i torsdags: Åt ute med några. Gratis pizza och fick mig en Shaker!
Fredag: Stundt hit och student dit. Kvällen slutade på Banken! And I like it! Haha
Lördag: Tidig morgon, bil resa till norrköping! BRÖLLOP!
Söndag: Frukost, present öppning. Bil resa hem









Nu ska jag ta bort naglacket och klippa mina naglar. Inga långa naglar eller naglack på jobbet imorgon bitti!

Take care 


Kommentarer
Gustav säger:

JENKO :D

2009-07-14 | 21:14:16
Bloggadress: http://baloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback