galen i kläder och trollungen

Jag shoppade mycket igår men det betydde inte att mina shoppingkänslor hade svalnat. Efter att jag och Klara hade varit vid stationen tog vi en vända in på H&M för att kolla läget och hälsa på Magda. Hade redan kollat en svart jacka så tänkte "Testa är alltid gratis". Det slutade med att jag gick därifrån med den svart jackan och ett rikigt fräckt linne som passar väldig bra till min nya svarta kjol! Haha.. Jag

Tollungen ligger och sover och det ät skönt. För idag är det inte bara hon som är trött utan jag också. Fast att hon kan vara pain in the as (specillt på morgonen) är hon helt otroligt. Vi målade med fingerfärg men efter ett tag började Klara att måla på kroppen. Haha! Ni ska få se bilder senare. Men hon hade skoj och det är de viktigaste! Varför alltid göra som man ska när det är roligare på ett annat sätt?

Jag tror min syster är stolt över mig. Att jag inte föll för lockelsen. För jag stod stolt och sa "Ja, det har jag". Jag tror min syster känner mig bättre än vad jag tror. Vi säger inte mycket men det finns troligen ett språk som både hon och jag känner till det. Hon har varit i mina skor och vet hur det är. Hon står oftas på min sida när mamma är på hugget. Min syster är bra, tro det eller ej. Hon är en skönhet från insidan och ut. Det kan verka som vi ogillar varandra och är spydiga mot varandra men då verkar det bara så och sån är syskonkärlek. Vi älskar varandra trots allt! 






 


Kommentarer
Carro säger:

syskonkärleken är stor , den är så stor att den ibland inte syns .<3

2009-07-30 | 20:56:32
Bloggadress: http://Barrocarro91.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback