Lördag och jag är sliten

Sittande vid köksbordet och chill-musik på. Kan det bli bättre ? Aaa, lite kan de det. Är sliten efter gårdagens ståhej och ikväll blir det mer. Ser imot denna kvällen!

Jag kan verkligen inte återberätta gårdagen/kvällen för jag kommer inte få med poängen i det och inte de roliga heller. Så jag skippar det. Men 24e juli är en dag som kommer att minnas. Lila leggings, gula korta shorts, värmland, syster, lillasyster, dans och tryckare! Haha! Sista dansen var såklart en tryckare. Kändes som vi var tillbaka på lågstadiet igen! Minnen väcktes och skrattade gjorde jag. ( kan hända att det kommer bilder....)

Klädsel för kvällen är oklar och jag måste sova en stund.

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback