Blir det Örebro?

Detta är en stad som fångade mitt hjärta från nästan första stund. Liten och mysig men samtidigt stor med många äventyr som väntar. Jag gillar att husen är en blandad kompott, moderna och äldre och svartån som går genom stan. Den är något bättre än kanlen där hemma. Men och detta är ett STORT men, dialekten! Usch och tvi och blää! Där ligger skånskan i lä. Jag kan iaf tänka mig att flytta hit. Kanske blir framtidens studier här i Örebro? Har hört att det finns en folkhögskola (?) här som verkar vara jättebra.. Tåls att tänka på!

Nu ligger de lilla underverket och sover. Hon är som en ängel! Fast att hon ser ut som en liten trollunge. Idag har vi inte hunnit med så mycket mer än tatt en liten och ytterst liten runda på stan. I eftermiddag blir det mer, kanske därför hon ligger och sover nu för att orka med att shoppa på Marieberg? Hmm... 



Jag gillar att köra barnvarg. Jag längtar tills jag får mina egna knyten. Dock kommer det dröja ett tag till men någon gång i livet kommer dom komma. Och nej, min tjej ska bara inte bära rosa! Nej nej nej!! Vissa saker kan få vara rosa men inte ALLT! BLäää på rosa! Finns finare färgare!

JAAAA!! Imorogn smäller det. Tåger rullar in 22.40 på stationen och då blir jag hämtat av någon. Troligen mamma men ändå. Efter det kommer den stora och finalen. Malin får äntligen träffa sin Andrija igen! Tjooohoo!


Take care

Kommentarer
Carro säger:

Precis :D Ja helt klart det måste det bli <3

2009-07-30 | 15:35:10
Bloggadress: http://Barrocarro91.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback