Godnatt

Ännu en dag och har gått och snart är det bara en vecka kvar!

Sitter nu i sängen med min efterlängtade laptop. Äntligen är den hemma igen. DEn har varit på en lång resa och fått nya saker i sig. Men lika underbar är den och den funkar utmärkt. Och allt detta kostade inte mig ett öre. Vilken kundservice. Så om ni ska köpa dator, köp från Fujitsu Siemens. Kanon märke och allt!

Jag vet inte alls vilka som läser mig blogg. Jag vet inte om någon gör det (förutom ni som sagt de till mig, att ni gör det). Jag vet inte vad ni tycker och tänker om min blogg eller om mig. Jag utgår i alla fall ifrån mig själv. Tar inte skydd av någon. Står på egna ben och så enkelt är det. Jag behöver inte gömma mig bakom någon för jag vet vem jag är och jag vet vad jag tycker om saker och ting. Låter livet gå vidare efter det.

Imorgon blir det simma. Har äntligen tagit mig i kragen och börjat använda mitt kort. Bättre sent än aldrig! Kanske en prat-stund med tjejerna också. I need that and ni också! Haha! 

Läsa lite nu och sen sova!

Take Care

Du vet redan att jag tänker alldelse för mycket på dig!

Kommentarer
Martin Karlström säger:

Jag läser din blogg och jag tycker om både den och dig! :)

2009-07-22 | 02:28:54
Bloggadress: http://martinkarlstrom.blogspot.com
Anonym säger:

Kolla din mail på facebook

2009-07-22 | 14:30:07
Carro säger:

Jag är en ständig läsare, ;) ! & jag gillar också både dig och bloggen! :) <3<3<3<3<3<3<3

2009-07-22 | 21:49:15
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback