Tisdag kväll

The Sounds och Pauline är nu min favorit artister! Lasse kommer alltid vara en av de bästa


Och den 21 november smäller det i idrottshallen! Visornas man till stan, ingen mindre än Lars Winnerbäck! Tills dess ka jag göra allt för att få E att börja gilla denna mannen! Vet redan att C är svag för honom. Och dig har jag redan räknat med! Inga ursäkte finns denna gången min vän.

Det blev en vända på Kiviksmarknad. Denna gången med Frem. Haha. Malin, vi kan inte stå under järn-sakerna nu när det börjar åska! Hahaha. Malin: Vi lägger oss UNDER bilen ist Emma!

Jaja, hittade ett par solbrillor, en tröja till Klara och nytt naglack! jag har blivit svag för detta. 2 nya på mindre än en vecka. Ojoj! Måste ta och testa det nya NU NU NU NU ! det är inte klar färg som jag bruka ha utan mer diskret. Haha. Men det är fint! Tror det är lite glansigt! haha!

Till hösten man kanske har en väldigt bra vän här i Skåne. Gudomligt bra! Får jag hålla tummarna och hoppas?! Är osäker men gör det än då.

You know i love you in a fucking strange way, aiight?
Right back at (to?) you!



Jordgubbar och glass!

Dagar rullar på och nästa helg bär det av till Landskrona/Helsingborg!

Tack och hej!

Kommentarer
Carro säger:

Jag är på angående Lars Winnerbäck !!! :D

2009-07-15 | 16:26:43
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback