Tis

Andra dagen på sommarlovet och jag njuter
Ska bege mig till jobbet idag och pratar lite med Pia. Berätta vad jag har kommit fram till. Och nej, jag ska inte jobba!
Annars ska jag försöka få med mig mamma och pappa till Kivik idag eller imorgon. Eller kanske Martin?! Jag har ju hört rykten om att du fårr körkort nu, så upptill bevis min vän. Haha

I sades det att det skulle bli jättefins väder. Men är de det?! NEJ! Det blåser och är inte specillt varmt. Det kunde varit bättre om man säger så. Men ut ska jag i alla fall. Måste börja pressa nu när mannen min är iväg och pressar järnet. Både med brännan och musklerna.

Till helgen har jag inga planer med nästa helg bär det av till Landskrona/Helsingborg. Äntligen ska jag få träffa mina old ladies! Gamla som dom är åker de till London i september och jag måste hinna träffa dom innan dess. Så nu är det fixat! Och Helsingborgsfestivalen är tydligen då också, två flugor i en smäll. Kan det bli bättre NOPE!

Men nu är det verkligen dags att ta på sig bikinin och gå upp och lägga sig i solan!

Take care


Kommentarer
Martin Karlström säger:

Menar du mig? Nån gång ska jag komma och hälsa på dig med bil ;)

2009-07-22 | 01:02:08
Bloggadress: http://martinkarlstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback