Se där. Jag kan se ljuset!

Svensk sommar! det innebär att det regnar ute men fortfarande är varmt. Och sånt väder är det idag. Man får säga välkommen till det!

Nu sitter jag här och imorogn börjar min sista jobbvecka eller näst sista. Ska jobba vecka 33 också, tyvärr men vad gör man inte för pengarna?

Helgen har haft gasen i botten. Jag har levt livet och haft skoj. Favoriterna har varit vid min sida som alltid. Festen fortsätter på måndag och veckan ut. Händer massa nu för tiden. Träffat på många trevliga Göningebor! Haha. Jag får erkänna, Ni kan inte klassas som bönder fast att jag säger det men ni är trevliga och mycket bättre än folket i stan som är ytliga som jag vet inte vad (dom flesta, finns undantag).

Nu vill jag ha mat!
Har min kära mor kommit hem tror ni?


 
Du ska bara veta!


Take care

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback