Kärleken till musiken växte!

Först får man säga grattis till den nya kusinen Tjejer! Äntligen kom han ut!! Härligt!
Vad blev det för namn?
Plus att jag redan har planerat att han ska gifta sig med några av mina kusin bra eller till och med Klara! JAA, vilken idé;)


Min kärlek till The Sounds växte igår!
Hur kan man missa denna musik? Jag vet inte men underbar är den och HON är så skön! Jag älskar det! Och ni nu som sitter och tycker dom är lite halv kassa SE DOM LIVE! Gaah! Man kan inte stå still, det bara spitter i bena och man vill dansa!



Snart kommer släkten från Borås-trakten att befinna sig i detta huset och vi ska bjuda på våfflor. Ska allt bli trevligt, inte sett de på ett tag! Och självklart blir det en kväll med Adde!

Take care

Simple The Best

Kommentarer
Carro säger:

Tack tack, det blir en Anton eller en Oscar :)

Jag är på angående din idé !!

The sounds är mitt nya favorit band :)

Jag ÄLSKAR DET <3

Hälsa Adde att han ska ha en bra resa och ha en trevlig myskväll i kväll!

EMC = Simple the best

2009-07-12 | 19:09:12
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback