Jag tar det med en kliché

Hemkommen från mitt kära Åsum. Denna kväll var verkligen behövd, iaf från mitt hål och jag tror allt mina flickor inte säger imot. Ännu en gång fick vet svart på vitt. Alla är inte som vi. Och tur är väl det. Vi är eilten med några till. HA! Och vi tar det och jag försöker ta det med en kliché.

Ett fritt land. Tänka och tycka precis vad vi vill.

LIlllördag idag och Kstad har vaknat lite till liv igen efter Kristianstaddagarna + att jag fixat eller fåt ett LITET jobb till. Barnvakt i Örebro åt min systerdotter Klara. Woohoo! Klara och Moster Malin kommer att äger sönder. Haha. Ska försöka undvika skador och sådant. Du, du med det stora H:et har något att berätta. Handlar om nästa torsdag..... tyvärr!



Helgen på ett kick blivit fullbokad, Vickan, sommarfest och sen packa på söndag för att sen åka till Örebro på måndag någon gång vid 7 tiden på morgonen.

Ha det bra !

Take care

Kommentarer
Carro säger:

Malin din blogg design är ju rent konstig? den gammla är fortfarande kvar :S

2009-07-23 | 12:11:51
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback