I'm so much better!

Nu är det över
Nu är det slut!
Jag vill inte ha något mer med dig att göra!
Dubbelt budskap funkar inte för min del!


Tankarna ska vara på rätt plats ikväll. De ska vara hos mina bästa på stora eller lilla torg, vad det nu blir! Jag behöver C&E NU! Pepp-tjejerna! Jag behöver träffa folk som jag inte träffat på evigheter! Jag vill träffa dig! Jag vill befinna mig i ett varmt land med massa andra. Jag vill vara så långt ifrån dig som bara det går! Du knäckte mig och jag vet inte hur jag ska knäcka tillbaka eller bara ¨få upp dina ögon på hur du beter dig! No one likes you!

A kom och hälsade på på jobbet idag. Haha, han är omtyckt av de äldre. Och av mig, ingen tvekan där! Förövrigt åker han på måndag. Tråkig? Jo, det kan man mycket väl säga. 3 veckor utan varandra, bra eller dåligt? Båda delar tycker jag. och äntligen damer och herrar är min TivoliRockBiljett köpt!!! Nästan värt ett HURRA!  

Nu ska jag ta tag i livet.. Kan inte sitta här och ruttna sönder! Jag är nog bättre än så!

 or? No, I'm better then that!

Take care

Kommentarer
Carro säger:

JO ,you are better then that ! <3

2009-07-13 | 17:56:40
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback