Heeeeeeeej!

Oj oj oj!
Oj oj oj!
Oj oj oj!

Dans och glada människor! Så slutade gårkvällen. Den började som en katastrof! Men med lite prat och skön sång med vart ligger landet där man böjer bananerna gjorde kvällen en vädning! Ni är guld värda! Jag kanske är sämst på att visa det! Men tjejer! Ni är så mycket mer och betyder så mycket mer för mig än vad ni kan drömma om! Ni ger mig skratt och goda råd! Tack och lov!
 
Ännu ett bevis på att rätt val gjordes!



Jo, ikväll blir det då TivoliRock!
Kristianstad stolthet? jag vet inte riktigt?
Dagen kommer iaf börja hemma i Åsum eftersom alla mina kläder finns där, nästintill iaf.. När tjejerna kör gummistövlar tar jag ballerinaskor... När tjejerna tittar på, äter jag Wookad Älg! När tjejerna skrattar skrattar jag också! När ni mår bra, mår jag bra!

 



Du ger mig bra vibrationer
Varje gång du tar min hand i din
Och varje gång du ler
Så får jag bra vibrationer
Som kan leda till nåt mycket mer
Och jag tror kärleken är på väg
Med stora steg




Take care

Kommentarer
Carro säger:

Tack så hemsk mycket , du betyder väldigt mycket för mig. Vi finns där alltid för varandra och tack för att jag får ha en vän som dig ! Älskar dig <3

2009-07-12 | 12:50:00
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback