Finally!

Finally 1

Har hört att A lever och har det bra! Ett bra tecken! Något mindre bra är att jag saknar honom. Men dagarna rullar på så snart får jag träffa denna man igen. Ska allt fixa detta! 


 


Finally 2
Att det är FINT väder så man kan åka till straden.

Hanna och Frida! Det var gårdagens underhållning. Först stranden och sen matlagning, 3 rätters. Inte illa och gott blev det. Evighetersen vi umgicks men VI finns fortfarande kvar. På något väntser lyckas vi allt skratta så mycket att vi måste skippa (?) efter luft! Haha! Ni är härliga och ni kommer alltid vara ja just precis NI. Inga andra är som ni. Haha!

Ikväll blir det filmkväll eller något liknande med folket från kära Åsum. Lite kubbspel också kanske?! SNÄLLA!

En rolig sak som jag inte kan berätta rak ut här men C & E, var beredda när vi ses. Ni kommer att skratta, jag skrattade iaf! Haha, mer blåst än vad vi kunde tro! Hahahahahaha! Fast att mO var en idiot har mO sina ljusa studer! VERKLIGEN LJUSA STUNDER! Gaah, underbart!





Vi hörs!
Take care

Kommentarer
Carro säger:

MALIN HIMSKANS VAD DU SATTE I GÅNG MINA GÅNGJÄRN NU ! :D

2009-07-17 | 15:45:02
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback