FamiljeTid

Jag är på festhumör men ändå inte. En hemmakväll funkar, bara det inte blir för ofta. Men det är nog ingen risk i denna familjen efter som mamma jobbar som hon gör och pappa jobbar/ är ljudtekniker så är chansen liten, plus att jag far runder. Men ikväll är det familjekväll och familjetid.

Kollade på sista minuten-reseor innan, jisses de är dyra! Så i år blir det ingen resa till medelhavet. Får spara pengarna till Kina i stället. Äntligen är det bestämt att vi ska dit nästa år, japp, allihopa mamma, pappa och jag! Och kanske du?! I hope so!


2010 blir det KINA och fler par SKOR/väskor/SJALAR (inte stora näsdukar)/ARMBAND!!!


Haha, kineser kan dom

I går fick jag träffa Plutten. Och ni hade rätt, vilketn snygging han var. S, du har en underbar systerson! Och jag får läta av dina erfarenheter av småbarn till min Klara. Jag trodde jag kunde mycket men du kan mer, mycket mer! 

Imorgon blir det andra bullar!

There's a boy I know
He's the one I dream of
Looks into my eyes


Take care

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback