Favvisar

Hairspray, I can hear the bells. Underbar låt! jag och många fler behöver låtar som muntrar upp en i stället för att bara dra ner en. När man är nere vill man bara upp och det går lättare om man får höra lite glad musik. Tummis  på det.


Egentligen har jag mycket att skriva men vet inte hur jag ska skriva det. Allt som jag börjar skriva på låter så fel. Och a, jag vet inte verkan ut eller in på vissa saker. Jag har hamnat i ett svart hål som aldrig tar slut. Dragningskraften är för stark för att stå i mot fast att jag vill det. Jag vill bara vända och börja om från jorden igen. Jag är ingen astronaut, jag har ingen utbildning, jag ska helt enkelt ha båda fötterna på jorden och inte i något rymdskepp.


Går dagen var kalasbra! En b-film, choklad, cola och trevligt sällskap, kan de bli bättre? Dessutom fick jag en "ragga"runda i Broby. Den byn är inte som alla andra, den har både post och polis. Inte illa får jag säga! Fina rosor fick jag också fast dom glömde jag så klart.


Ikväll blir det kladdkaka och beck med mina favvisar. Ni ska bara veta hur bra dom är ! Finns inga bättre och det kan ni rulla er i backen med! Början på något väldigt bra och jag tycker om er!


Gå ut i det fina vädret och känn dig som en människa!


Take care


Kommentarer
Carro säger:

Malin !!!

Vi glömde fixa din blogg !!!

Måste Fixa det någon dag i veckan ? :D <3

2009-02-22 | 12:19:11
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback