Tänk att om....

Kristianstadflickornas årliga juluppvisning är avklarad.



Denna gången gick det riktigt bra och du skulle varit stolr över mig. För denna gången kändes det som jag glänste(?) Och jag är redan taggad för nästa helgs bravader. Dans i Malmö/Köpemhamn. Kan det bli mer spännande och roligt..

Iaf jag tror att min mamma har vågat öppna ögonen och se min begåvning till att dansa. Inte för att hon inte har sett den innan men nu ser hon den på ett annat vis. Hon pratar mer om min dans och hur jag dansar. Hon kommenterar ofta att jag har rytmen i kroppen och bla bla bla. Jag tror detta kan vara början på något bra!

kvällen har spenderats hemma och tror det eller ej men jag har pluggat. I know, det är illa men en gång är ingen gång.

Nu säger jag godnatt och går och lägger mig eller så läser jag lite till om pedagoiskt ledarskap......

Hej


... jag hade en liten apa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback