One day!

One day
One day
One day
One day

all my live I've been waiting for
I've been praying for

Jag är fast i låten!

1 i 12e och det är svin kallt ute. Jag önskar att mamma kommer hem i tid så hon kan köra mig annars blir det Gullan och jag mot kylan. Vi har klarat det innan så vi kommer att fixa det idag också! WOOW!

Imorgon är det onsdag och vi slutar klockan 12. Jag tror bestämt (i think) att mina julklappar kommer inhandlas imorgon med CAROLINE! Kvällen kommer att avslutas med han där! Jag gillar det!

 Än så länge har jag överlevt dagen. Fick reda på både samhällen och religions provet idag. Jodå, Malin hon kan när det väl behövs. Som sagt, jag tror allt min hjärna stänger av när jag inte är i skolan. Haha!  

Nu sätter vi igång pratet om framtiden. Det började idag i matsalen. Vi är nog alla rädda inför framtiden och vad vi ska hitta på. Ska vi våga lämna boet och testa våra vingar eller ska vi ta de säkra koret och stanna kvar? Troligen kommer vi missa något om vi inte testar.

Peppa nu och sen träning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback