Inte som planerat

HOME SWEET HOME

Jag älskar när lärare har satt upp lappar att lektioner är inställda! Det är verkligen en frihets känsla som man aldrig kan få för mycket av!

Efter vår enda lektion och mat blev det stan och handla julklappar. Sprang runt som en ur höna och visste inte de ena eller de andra. Ringde syster och frågade vad hon hade köpt till Klara och självklart hade hon köpt det jag hade tänkt köpa ( men tänk så smart att jag ringde och kollade innan jag köpte julklappen)


Kvällen började med att äta våfflor med mor och far. jag tänkte och hade känslan "detta kommer bli en lugn kväll" men så fel jag hade. kvällen började med dom gamla goda, Hanna, Frida, Hilda, Linnea, Jon, Fidde, you name it! Efter detta så var planen att Hanna skulle köra hem mig. Vi kom hem till mig men sen åkte vi igen. Vi fick en impuls att åkte och hälsa på Hannas gamla klasskompisar som skulle ut!! följde dom till Class där även jag träffade en hög av folk som jag kände.. En upplevelse i sig och NVelever är inte som alla andra. hahaha!!  

Sen gled vi bara runt på stan lite, träffade Simon och sen helt plötsligt satt jag på 545-bussen. Möttes av Andrija för att hitta till festen. Väl på festen var det bara DANS DANS DANS!  



Men nu ligger jaghär i min säng! Kommer nog ligga här ett tag eftersom kvällen slutade allt försent eller förtidigt!
 
S.O.S Gute snaaaaart!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback