Här sitter jag eller vi

Julen är över och nu jag är hemma.

Julaftonb beståd av att åka bil och äta. Ska dock inte klaga eftersom denna julafton var rikigt bra! fick både träffa släkten och Kineserna! Underbart! Klapparna var det heller inget fel på.. Stolt som en tupp. Äntligen har Malin fått en RIKTIG plånbok!!!

Och nu sitter jag här med syster, Helene och Dessi. Gamla minnen och skvaller! Radion är på och ljus på bordet. De gamla dricker kaffe och äter julgodis! Jag gillar det!

Ikväll blir det stan med de gamla goda! Kan inte säga de mer men detta kommer sluta väldigt bra!

Vi tar igen det. Ogillar verkligen att jag missade helt! Men det löser sig, du kommer ju inte dö!!

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback