Bara för att Hanna fyller år och jag inte har någon present!

Utgången blev riktigt bra! Blev Hessle för hela slanten, inget dansställe men det gick riktigt bra utan dans också.

Ikväll blir det kalas hos Hanna.. Har dock ett problem jag har INGEN PRESENT!! Men vad ska man göra?! Ligga på lat sidan och njuta.. Njaa, ett tag till sen ska jag ta tag i det men jag har redan mina funderingar..

Nu eller snart blir det ONE TREE HILL! Äntligen finns de två första boxarna i mitt hus och det är helt magiskt! sen blir det städning och Hannas present. ( Lite roligt om Hanna läser detta.. Haha)

Men får jag ta tagt i detta + att årets första mellandagsrea sak är köpt. En tröja från BikBok som jag spanat in ett tag men inte riktigt haft lust till att lägga 300 spänn på.. MEN nu var den på rea och då slog jag till!

Hej

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback