Passet borta men lycka ändå!

För det första. Banken rånar en. För nån dag sen var jag tvungen att beställa nytt ID. 400 kostade det för ett nytt!!! Det är bara sjukt! Helt sinnes.

Kvällen igårt började i katastrof. Skulle gå och bli upphämtad av Jönsson men narturligtvis kom jag på efter jag gått en bit "SKIT, mitt pass och min väska." Jag trodde att jag behövde det nu när mitt id har gått ut. Jag springer hem och börjar letar och ser hur klockan går. Hittar inte passet, frågar mamma. Men nope, hittar inte passet. Frågar Magda om jag kan komma in ändå. Självklart säger hon. Jag springer iväg och på vägen möter jag Jesper. Och nu har turen vänt för att Jönsson kommer och möter mig när jag+ Jesper går där på vägen. Kvällen slutade med flaggan i topp!

Ikväll blir det Malmö med Tha Gang. Vet inte hur vi ska kunna toppa gårkvällen men på något vänster ska det gå! Jag är taggad och laddad. NU sätter vi på partymusiken och dansar järnet!

Take care

 Rött+Malin= Bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback