Sommarkänslorna är på topp!

Uterummet med släkten runt omkring sig. Detta är sommar, dock saknas Karlssons och några till men ändå. Jag gillar det ändå. Nästa sommar kommer iaf hela släkten ner en gång och då för att fira att sista kusin tar studenten! Tjoooho!

Makalöst att det bara är ett år kvar. Vad ska hända sen? Kommer allting förändras? Kommer vi vara lika tajta? I hope so! eller, självklart kommer vi vara det!


Ikväll blir det kvällsmat hos familjen Nilsson på vantamansvägen i Yngsjö och sen kommer Adde hit. Dagen kan verkligen inte sluta bättre! Ännu ett plus är att jag hittade min svarta lillaväska som jag trodde var borta. Lycka säger jag bara!

Nu är det fika som gäller!

Take care



 Världens bästa Klara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback