What a DAY!

Vilken dag! Matten fick inte vägen mot vattnet utan vägen mot elden. Skolan avslutades vid 1 ist för 3. Blev en vända på stan med Jennie som avslutades på Cafét med en macka och vatten. Fick även träffa två utav hennes vänner. Trevligt men tyst som en mus var jag. Konstigt? Lite kanske. Tog bussen hem hoppade av vid Sommarlust, köpte dricka och tog bussen tillbaka till stan för att mina Favoriter fanns där och vntade på mig. Blev en liten fika stund hemme hos dom innan Molly blev vårt stora intresse! Denna hund är värsta bäst och livrädd för dammsugaren. haha.

Och nu har jag nästan precis ätit middag med hela familjen plus Klara. Detta underverk som har lärt sig att säga MOSTER!!

Att ungen kan men kanske inte så konstigt när hon ärm född i Nilsson-släkten. Smarta som snillar är alla, dock finns det alltid ett svart få.

Jag har kommit på en massa saker!
Bra, dåliga och konstiga!
Tar det imorgon!



Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback