En gott och blandatpåse med choklad

Jag gillar det!
Jag tycker om det!
Jag älskar det!
Ni är det finaste någon kan få!

En del vet man bara vilka det är
En del är påväg
En del är PÅ vägen
En del sitter i Min buss.



NI känner mig, ni vet hur jag beter mig, mitt kroppsspårk. Ni vet vad jag känner, tycker och tänker bara genom mina blickar, kroppsspråk och de ord jag väljer att använda. Ni vågra att skälla ut mig, säga till när jag gör något dumt och ni vågar att ge mig beröm!  Ni vet mer än vad jag tror att ni vet! och detta är något väldigt bra!

Jag älskar när jag upptäcker att någon ny lärt känna mig, vet om jag har gjort det eller inte. Märker av bara genom ett sms att jag dansade fast att jag inte fick det, fast att jag inte sa det rakt ut. Jag gillar även när jag upptäcker att jag lärt känna någon ny eller bara lärt känna någon bättre, fått se sidor som man inte sätt innan både bra och dåliga.

Igår var det träning, ingen bra idé´men är man tvungen så är man tvungen. Fick skorna som vi ska dansa i helt okej men STORA! Storlek 37 när jag egentligen har 36, känns bra men det fixar sig. Lägger lite papper längst fram i tån så är det löst!



Just nu är jag väldigt sugen på att baka! Men orkar jag ? Kanske hinner slänga ihop något innan Stockholm-Arland eller HJälp! Jag är med i japanska tv-show? Sockerkaka, bownies, kokoskaka? Chokladbollar? Choklad är mycket bra mot mensvärk har jag hört. Stämmer det, kanske ska testa och se?

Och i morgon är det fredag och det betyder att syrran och Klara kommer hit !! Tjoooho! Party party, Så ska det låta och popcorn! I lik it! Även presenterna från Kina kommer! NYA CONVERS hoppas jag innerligen på! Röda eller gröna? We will see tomorrow!!

Take care


Flodenhästen är på väg ut!








 


Kommentarer
Martin Karlström säger:

Brownies! :D

2009-04-16 | 21:53:04
Bloggadress: http://martinkarlstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback