Halo!

Jag är GALET sugen på att dansa! Jag behöver göra det men icke innan jag har blivit frisk! Jag vill ut och rör på fläsket! Jag var taggad men att se på "Du blir vad du äter" gjorde mig  inte mindre bara mer taggad! Ibland kan jag verkligen känna mig fet. Ja, när man går förbi en spegel eller nåt. Men ska göra något åt det. Känslan är inte bra att ha och jag är egentligen inte fet ( i think). Jag säger inte att större människor är fula de kan vara vackra och ofta är det dom som har charmen och en personlighet som ingen annan och det är B R A ! 

Och så ogillar jag att alla tjejer ska vara pinn-smala. Är det verkligen så snyggt, killar? bara skinn och ben? Varför inte former och lite och ta i? Jag ska gå med strömmen ett tag men sen ska jag stanna för pinn-smal ska jag aldrig bli. Jag är tjejen som ska ha något att ta i, jag är tjejen som är skapad så och det är jag. Malin Inger Maria Axelsson är ingen smal tjej, hon har former och hon ska vara sån, annars finns det ingen Malin kvar.

Idag har det inte hänt något eller jo, börjat rensa min garderob och det är bra. Nu ska allting bort eller upp på vinden som jag inte använder. Bara onödigt att ha massa kläder där som jag inte använder. Har funderingar på att stå på torget och sälja, känna några extra kroner... 

Och mitt convers-skara har växt


 


Take care


Kommentarer
Carro säger:

Heeja för Tjejer med former !!

Man ska stå för att vara en kurvig tjej !

Vi tillhör den kurviga klubben :) !

Ps, skorna är sjukligt fina :D <3

2009-04-18 | 17:57:55
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback