18 år! Klassen är en klass för sig

Äntligen kan jag säga att jag är myndig! Jag kommer alltid att vara den lilla men iaf nu är det iaf offentligt att jag är M Y N D I G !  JAG ÄR 18 HELA ÅR! Och mina första krog runda är gjord! Thanks för en trevlig kväll i fredags! Ni är BÄST, inget slår er! 

Idag hade jag lovat mig själv att plugga. jag skulle ha gjort klart samhällen men så blev det icke. Ska snart iväg och träna och det är underbart ! Dansen ligger varmt om mitt hjärta. Till hösten hoppas jag på mer dans, mycket mer dans! jag hoppas även på att hälsenan fixar sig. Det löser sig!




Skolan idag var rätt lam. Jag tycker om Jimmi och Carro! Solstrålarna ! Vilka människor, humöret på topp och allting är bara bra ! Jag gillar det ! Annars har jag upptäckt att min klass är speciell. Många viljor, starka viljor, många som vill vara ledare, många som vill ha makten!

Men att inte kunna diskutera och respektera annars åsikter och tänkade är väldigt lågt. Alla är månniskor, alla har olika bakgrund/uppväxt och det är bra. Vi ska vara olika för att kunna utvecklas och prata. Få nya tankar och låta våra gamla komma in på nya vägar. Men i denna klassen går det inte. Klassen har även bestämmst sig för att vara negativa. Det funkar inte om man redan har den inställningen! Ge er och öppna ögonen!! Ni är inte 5 år längre ! Man får göra det bästa av siuvationen inte lägga skulden på någon annan.

Och i denna klassen finns det inte vara maktbegär utan även massa annat skit. Jag kan stå med rak rygg och säga att alla har sina fel och brister, även jag! Ingen är stört bäst och vackrast. Det är heller ingen tävling om vem som är kompis med vem. Man behöver inte bli sur/arg/ovän med någon bara för att just den personen inte va med en idag. Världen är stor och vissa människor behöver andas! Träffa andra och hitta på något nytt!



Klockan börjar komma till rätt tid och jag ska snart sätta på mig mina dansskor och åka iväg till studion! Jag längtar verkligen idag och idag ska det gå bra! Jag ska inte bry mig om benen eller hälsenan gör gjort! Smärtan får komma men jag ska överlva den!
 
Adde är världens bästa<3

Take care




Kommentarer
Carro säger:

Malin du är solstrålen !

Inlägget , himmel vad jag älskar ditt inlägg. det är såå sant och det sätter punkt för allting . Du är underbar!

Älskade vän<3

2009-04-28 | 07:36:08
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback