Dagen i sig

Och åter igen har de äldre vunnit över det i yngre i släkten Nilsson. I går var det Tp och ikväll var det kubb. Detta med kubb är verkligen en utmaning när det sker när det är mörkt ute. Try it ! Det går inte så fort fram med skrivande eftersom mina fingra är som 10 stycken istappar på en nästan för fyrsen kropp. Kroppen i sig mer annars bra förutom hälarna. där det finns blåsor av dagens promenad på 8 km. Det var en skön promenad med sol och vind och allt sånt. Jag kan bara tänka mgi hur det är i norrland, is, snö och bara kallt.. tycker allt lite synd om dom där uppe!

Jag har också hunnit med en cykel tur idag och under denna cykel turen kom jag på en väldigt bra idag. Jag ska börja cykla till skolan. Det är lite drygt 2 mil fram och tillbaka men ändå. Det är ju skit skönt plus att jag kommer få trevligt sällskap den sista biten !

En sak som jag är lite beskymrad(?) över är att skolan börjar snart och min läxhög har inte minsakt något sen sist. Och min ork har verkligen inte kommit tillbaka! Help me ! Imorgon efter att släkten har gett sig av hoppas jag att orken är tillbaka och skallen är inställd på att lära sig nya saker. Eller något liknande!

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback