This day is a happy day

Musik, Extra, fruktsallad! En ensam hemmakväll kan inte bli mycket bättre! Skönt att ha fjortismusik på högsta volym och bara va! Ja, ni kan tänka er själva hur jag ser.

Dagen har gått i skratten och lyckans-tecken!
Praktiken: Kanon, mycket skratt (Yvonne var en av anledningar till detta) och lycka att jag inte behöver fixa papper med chefen utan med Annika inför sommaren!! Kan det bli bättre?! Svar NEJ!
Eftermiddagen: Stan med Linnea och Carro. Fika med Carro, uppskattat! Djupa tankar, skratt, frustation, glädje, ilska och lycka! Fantasi har goda mackor(osten är inte så god men iaf) Dock saknade vi E! Mupp unge som ska vara sjuk! KRYA PÅ DIG!


Kvällen: har spenderats här! Härligt! Ska snart dra mig till sängen och bara njuta. Ingen träning ikväll, träningen från igår, för går och för för går räcker tills på söndag iaf, för så smäller det. jag har nämligen bestämt mig att börjar på medel igen ( tråkigt men sant). Känns som det är nu eller aldrig! *lycko spark*


C har sagt många kloka ord idag!



29 mars är ett bra datum

Och jag skriver på svenska/skånska! haha;)

Take care

Kommentarer
Carro säger:

29 Mars !? NYFIKEN (A)

Tack!!, för att jag fick den härliga fikan idag med min hjärtevän !!

Kände riktigt att min frustration kom ut och gud vad det var skönt !!

Djupa samtal med mycket skratt och lite hat ;)

Det är grejer i en härlig röra !!

Btw !! snart är det Påsklov ,

Gaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh!!!!!!! <3

2009-04-02 | 22:22:25
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback