Texten är större och fet!

Nu lyckades jag gör något med texten så den blev stor. Frågar mig inte hur, men så är det. Någon som vet hur jag får tillbaka den vanliga storleken?

Solen är på topp och jag var uppe med tuppen idag. Det blev en skön frukost med mor och far och snart ska man iväg och träffa Hanna. Tjoohoo!

I går kväll hände inte allt för mycket, sängen älskade mig och jag älskade sägen. Kollade även på en film (utan att somna) Eva och Adam, helt okej film. Och sen somnade jag.

I eftermiddagen kommer delar av släkten. Ska väl bli skoj, blir en tripp till kjugokull (stavning rätt!) och gå en runda. Det är tradtion för Nilsson-släkten.

För övrigt mår jag bra!
Fast jag har kommit fram till en sak. Jag måste preotera(?) träningen mer! Sommaren är snart här och då händer det grejer! Haha

Take care



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback