Spännade och utmanade

Sitter och väntar på Han! Han är inte typen som skyndar sig fram här i livet;)

Idag har varit en spännande och utmande dag. Jag, Carro och Emma har lekt modell för en dag. Vi blev sminkade och sen togs det foton. Och jag njöt av att stå framför kamren. Jag älskar att vara framför kameran, dock tycker jag att poserna som skulle göra var lite stela. Jag ville hoppa och rör på mig lite mer. Men trots allt blev några bilder bra! Kan ni tänker er, fast att man ser ut som en uppblåst foldhäst kan man bi bra på bild! Its amazing! De bästa blev ändå gruppbilderna! Älskar er tjejer och tack för denna dagen!

Nu är det dags att dra sig igen ! Adde kom precis!

Ha en bra söndags kväll!

Take care


(bilder kommer senare)


Kommentarer
Carro säger:

Tack själv super duper härliga du !! <3

2009-04-05 | 22:19:17
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback