Ingen vanlig måndag...

Det hela med att jag tog mig friheten och tog en halv timmes sovmorgonen. Orkade inte gå upp med tanken att teckenspårk var min första lektion. Men var iaf uppe så jag tog 8a bussen och det var tur annars skulle jag inte få så trevligt sällskap som Jesper och Thomas.. Har kommit fram till att Thomas är bra att träffa på morgonen, glad och pigg hela tiden! Underbart !

20 i 10 kommer Lisa insprinagde på min lektion och säger att jag har utvecklingssamtal klockan 10, panik ringer till mamma och meddelar detta. 10.00 är mamma på skolan och jag fick även säga et sista hejdå till Klara! Hon är redan saknad. Utvecklingssamtalet gick väldigt bra, INGEN FRÅNVARO! Känns bra och mamma är stolt!

Efter det hände det inte så mycket skoj i skolan, lunchen var trevlig... Men eftermiddagen var en klass för sig. Prat, skratt, FIKA (denna gången med oboy och macka. Nyttigt?), sol och ännu mer prat. Jag missade även bussen och det var rolig i just den studen. Eller vad säger ni familjen Nilsson? Får tacka för maten också, underbart gott!

Har kommit fram till en sak. Mitt andra hem är hos familjen Nilsson. Ni har öppna armar till alla men ni vet när foten behövs sättas ner. Ni ser och hör, ni skrattar och ni gråter. Hos er känner jag mig säker, jag behöver inte göra något för ni bara är och jag bara är. jag gillar det! Tack för allt!

Min nya vana är
                                     

                                                                            Att ha en spärrad mobil!



Take care


Kommentarer
Carro säger:

Tack för den härliga eftermiddagen :)

haha , den missade bussen blev allt en rolig händelse ;)

En korv han du allt med ;)

Varma hälsningar Caroline och companie :) <3

2009-04-21 | 07:20:47
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback