Något blev fel!

Skrev ett inlägg imorse och som ner ser här under så sattes det ihop med ett annant inlägg. Konstigt men sant. har funderingar på att skriva om båda igen, men har jag orken är frågan. Ska först skriva på mitt Martin Luther King-arbete och alla dom andra arbetena som ligger i min vackra skolhög på mitt rum. Lie små ångest över att jag inte gjort mer än vad jag har gjort! Men så är det och jag lever med det.

Släkten kommer snart och då blir det middag, närmare bestämmt lammstek som mamma håller på att fixa just nu !! Mums!! Och ikväll blir det inte kjugokull som vanligt utan det blir Malmö med ingen mindre än Hanna!!!!! Ska bli en trevlig tripp och jag hoppas att ni är det !! MALMÖ-folket!! BE THERE!

Take care



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback