2 nya passioner och träning

Mer än hälften av apu-arbetet är klart och samhällen är klar, kan man ligga mer stabil? Knappast. För en gångs skulle är det jag som har skolan under kontroll! Mohaha. Annars har det varit lugnt, haft mina tyst perioder men haft det trevligt ändå. Äntligen fick man träffa sin skåpskompis och de andra! Tjooho, ni har varit saknade dock kunde vi tagit bort teckenspråket för det finns nästan inget tråkigare än det!

Träningen idag gick bra, längsen man tog i så mycket och blev så svettig! Go Plus/medel!

Och nu måste jag berätta om mina nya passioner! Nämligen inget mindre än fruktsallader och knäckebröd! Finns det något bättre? Knappast, det är både nyttigt och gott. Det bara smälter i munnen och jag känner mig nyttig. Mitt nyttiga liv har börjat och denna gången ska det funka!
 



Cykla, dans och frikis och svettis! Och ja, jag ska bli en svettis människa igen. Jag går med eller mot strömmen och börjar gympa igen! Eller spinna, tror inte jag vågar mig in på gymmet men vi få se. Man ska aldrig säga aldrig !



Take care





Kommentarer
Martin Karlström säger:

Fruktsallad!!! :D:D:D:D

2009-04-15 | 01:18:49
Bloggadress: http://martinkarlstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback