Jag vill nu !!

Carro, detta är inte bra för oss att vi sitter och snackar om vad vi vill göra nästa år !

Vi blir bara så sugna på att dra iväg, lämna Kristianstad för ett tag och bara vara. Inte känna någon press eller nåogt jobbigt ! Ta dagen och natten som den kom. Får lov att vara den man är och skratta dynget runt !

Iaf har jag och Carro planerat att vi plus Frida och Emma ska iväg nästa år, både på en solsemster och en skidsemster. Ni har inget val tjejer NI SKA MED ! Skidresan går troligen till Alperna över nyår, vi ska stå som ufon i backen och skratta åt oss själva och åt dom andra för ingen kan åka skidor sen ska de komma snygga snowboaråkare och skratta åt oss också. På kvällen ska vi lyssna på Abba och göra Abba-movsen innan det blir utgång. Längtan är stor !


Snart blir det av att åka och träna, spinning ikväll och jag har mensvärk.. Känner mig som en gravid 90-årng, inte dåligt va? 

Hade en trevlig kväll igår, kanske inte den kvällen man hade tänks sig men jag gillade den !

Men tjejer, Stockholm snart, eller vad säger du Gustav? Haha;)

haha, måste bara säga att mina och Carros planer är dom bästa !! Vi kommer att lyckas med detta !!

tack och hej ! 

Kommentarer
Carro säger:

Planerna är verkligen kanon Malin :)!!

Stockhol igen, oja det skulle varit skoj, haha :)

<3

2008-10-06 | 18:15:46
Bloggadress: http://barrocarro91.blogg.se/
Gustav säger:

mycket snack och liten verkstad;)

2008-10-29 | 21:54:40
Bloggadress: http://baloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback