I'm back

Då sitter man här igen och har sina funderingar. Denna gången är det med en ny blogg men med samma skriver. Malin, 17 och bor i Skåne. Gillar att dansa och skratta är mitt andra namn. Mobba inte min stavning(för jag stavar som en gnu) Så antingen bort ser ni från stavfelen eller så säger ni till. Säg isf till på ett snällt sätt.. Haha

Hänt mycket sen sist
- Haft sommarlov
- Skaffat pojkvän
- Bytt klass
- Varit i Kina
Lite av vad som har hänt.

Men aa, livet rullar på och jag är väl som jag brukar, men inte riktigt. Vet inte vad det är som håller mig tillbaka lite. Kan det vara att jag inte känner mig lika säker på det gör jag och dom jag är med. Att jag inte är helt säker på mig jag är? Är jag för rädd att göra något dåligt, göra någon ledsen/arg? Eller har man bara såna här stunder i livet, då man inte riktigt vet?

Ibland vill jag tillbaka till den tiden som var perfekt, somrana som var helt underbara och jah visste vem jag var, vad jag trodde på och ja, allt det där. Jag funderar en hel del på detta, men mest i min ensamhet, på kvällar eller när jag sitter här och lyssnar på bra eller mindre bra (när man sitter på är också ett bra tillfällne att tänka och funderar). 

Antagligen ska man inte tänka så mycket på sånt här, men jag tror det är viktigt ibland att man funderar över, vem är jag? vem vill jag vara? vad tror jag på egentligen? tror ja på nåogt eller ingenting? 

Kvällen kommer att fortsätta i samma spår, funderar och tänka. Kommer ha ett uppe håll när jag är iväg och träna. 

Depp inlägg, men ändå. Det är en början till nåogt bra !

tack hej
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback