Vilken vecka och dag

Fick sluta tidigt, äntligen något som går bra. Eller idag har det varit en bra dag om man bort ser från vissa saker. Fått mig några rikigt härliga skratt och allting har bara rullt på. Skönt att apun är fixad. Det fick bli på badhuset istället, Så nu gott folk får ni ta er i kragen och komma och hälsa på mig på badhuset. Vet dock inte mitt schema än, men är i alla fall på Österängbadet på måndag 14-20 ! KOM KOM KOM !

Rödtotten som jag senare fick reda på att hon heter Gunnel, visste heller inget om att Vä bara skulle ta imot 2 elever i år, så då ska jag icke vara arg på henne längre. Inte hon som gjorde fel denna gången !

Ska bli en rikigt bra kväll ikväll, massa tjejer och bara massa mys ! Ha roligt och bara njuta av livet. Inte tänka på allt ! Äta tacos och kolla på IDOL ! Ojojoj, tur att Carro och Frida är där och kan hjälpa mig igenom detta progam som jag inte har en aning om vilka alla är eller nåt. Haha, jag har inte kollat på Idol på hela säsongen.

Just nu är jag jätte kissnödig, men orkar inte rikigt gå på tao, illa jag vet. Men vad gör man inte? Men måste väl resa på röven och gå, måste äta börjar bli hunrig ! Någon som är villig att bjuda på mat?! Eller laga mat skulle vara bättre?

You found my heart
you saw right through
you changed my life
and that's why I love you

I used to live
in a world that no one knew
you brought me home
and that's why I love you

Tell me how did you know
how could you see
you were the one for me
with everything gone
I was just holding on
when you pulled me through
and that's why I love you

I live for you
with every breath I breathe
that's all I need
for as long as you're with me

Tell me how did you know
how could you see
you were the one for me
with everything gone
I was just holding on
when you pulled me through
and that's why I love you

don't mean to be so sentimental
so emotional
but you're the dream I never dared to dream
oh, I'm holding on so strong
yeah, yeah, yeah

Tell me how did you know
how could you see
you were the one for me
with everything gone
I was just holding on
when you came along
tell me, how did you know
how could you se
you were the one for me
with everything gone
I was just holding on
when you pulled me through
And that's why I love you

You found my heart
you saw right through
you brought me home
and that's why I love you



Take Care




Kommentarer
Gustav säger:

bara skåningar som vet =P

2008-11-24 | 11:18:16
Bloggadress: http://baloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback